Scheppach – belépés egy óriási piaci szegmensbe

Scheppach – belépés egy óriási piaci szegmensbe

Scheppach – belépés egy óriási piaci szegmensbe

2017 elején, hosszú előkészítés után a Scheppach és a GARLAND szoros együttműködésében a SCHEPPACH márka, Európa legtöbb országa után, belép a magyar piacra is. Az ezermesterek, kertes ház és nyaraló tulajdonosok, ill. kézműves szakemberek bázisa Magyarországon hasonlóan széles, mint a környező országokban. Ezzel ellentétben, bármily hihetetlen, a magyar piac hobbi szegmensének hasonló termékkínálata Magyarországon szűkebb, elsősorban a jelentősen kisebb nemzetközi barkácsáruház jelenlétnek és néhány vezető márka – a környező országokhoz viszonyítva – különösen erős pozíciójának köszönhetően. Ez viszont épp hozzásegíthet, hogy néhány éven belül a Scheppach a szegmens egyik vezető márkájává váljon a magyarországi piacon (hasonlóan ahogy ezt elérte pl. a csehországi vagy a szlovákiai piacokon). A többi cégnek, akik ezen a területen próbálkoznak, hiányzik egy nagyon fontos, az ügyfeleket különösen megszólító tényező – a német professzionalitást kínáló márka imázsa és presztízse, ill. a nagyon stabil háttér. Ehhez adja hozzá az árakat, amelyek versenyképesek, vagy még kedvezőbbek a versenytársaknál, a minőséget, amely mindig egy lépéssel a többiek előtt jár, a biztonsági és más hatályos követelményekszigorú betartását, működő szervizhálózatot és alkatrészellátást, és olyan terméket kap, amellyel valóban kimagasló eredményeket érhet el!

Garland logo